Výlet 2 – Na kole na hrad Radyně a zámek Kozel

Až do Radobyčic pojedete stejnou cestou jako u výletu č.1, zde se vydáte do Černic bud po silnici, nebo ulicí v Podhájí asi v její polovině odbočíte doleva, mezi chatami a poli vystoupáte polní cestou také do Černic, zde se dáte na hlavní silnici doprava a po cca 500 metrech odbočíte doleva směr hrad Radyně, pojedete stále rovně přes dálnici, podjedete přivaděč a vjedete do lesa, zde budete stoupat až na Radyni, z hradní věže je pěkný výhled. Z Radyně jeďte do Štáhlav a podívejte se na zámek Kozel, u hlavního parkoviště je kavárna s domácími koláči. Kolem zámku je krásný park, na kole pokračujte lesem do obce Sedlec, Starý Plzenec (výroba Bohemia sektu s podnikovou prodejnou), můžete navštívit malý pivovar U Radouše v Lidovém domě na malé straně. Z Plzence jeďte po louce údolím řeky Úslavy do Koterova (můžete i po silnici). Z Koterova opět k cestě kterou jste přijeli od Tyršova mostu a stejnou cestou se vrátíte k Tyršovu mostu. Celá trasa je opět cca 35km, nejhorší je stoupání na Radyni, jinak nic obtížného.